dinsdag 18 januari 2011

18 januari

18 januari

Zomaar een week zonder blog, en een week zonder twitter.
Ik moet zeggen, de dagen vliegen voorbij.
En ook al is er de dagelijkse portie verdriet, het ging best wel redelijk de afgelopen week.
Een heerlijk weekend gehad met een ouderwetse stapavond vrijdag, een luie zaterdag en een wandelingetje en een borrel bij de hut van Mie Pils zondag.
En te horen gekregen dat ik nu toch weer wel die opleiding reisleider mag gaan doen gelukkig. Vandaag even contacten wanneer er plek is…
Wel erg veel zin in, zowel qua afleiding dan wel het idee deze zomer al ergens in het (buiten)land aan de slag te zijn.

Het enige wat nog niet zo mee zit zijn nog steeds de nachten, maar het is wel zo dat ik ’s morgens nu niet meer om 7 of 8 uur opsta maar me nog even omdraai, en dat dat over het algemeen ook nog lukt.

Vorige week een gesprek gehad met de dominee die de dienst van mijn moeder heeft gedaan. Ik geloof dat het doel van haar was om er achter te komen hoe het écht met me gaat.
Ik denk dat ik die test wel doorstaan heb, mijn verhaal kunnen doen en volgens mij had ze er wel vertrouwen in dat ik er goed mee omga.
Ze zei in ieder geval dat ik vooral mijn verdriet niet uit de weg moet gaan, nou, dat doe ik geloof ik ook niet…

Inmiddels zijn er 5 maanden voorbij dat mama overleed, 12 weken geleden Lena, en 7 weken geleden Fem…
Ik probeer vooruit te kijken, maar kan me er toch niet aan het onttrekken dat ik ergens wel een beetje angst heb dat het nog niet helemaal klaar is.

Die angst komt ook ergens vandaan, maar daar wil ik me nu verder niet over uitlaten, misschien een andere keer.
Inmiddels valt de regen met bakken uit de lucht, en geloof ik dat ik me maar eens op wat huishoudelijke taken ga storten.

C U Later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten