vrijdag 7 januari 2011

7 januari

7 januari

Ik heb even niet echt de motivatie om dingen op papier te zetten merk ik.
Verder ook niet erg trouwens.
En door een griepje, of wat het ook moge zijn geweest niet heel veel mee gemaakt, alleen maar erg veel na liggen denken.
Het enige wat echt niet verandert is het verdriet en met alles wat ik doe wel een aanleiding zoeken richting Fem.
Vanmiddag wat bestelde foto’s in lijstjes aan de muur gehangen, het begint hier al aardig op een expositie te lijken, the Opposites, foto’s van Texel, van de sneeuw, leuke hobby, dat fotograferen.

Vanavond komt mijn maatje Ruud uit Wijchen hier, en dan zullen we er eens een gezellig avondje van maken, samen met Willy.
Een lekkere steak met gebakken aardappels en een mooi wijntje, zal wel gaan lukken dus!

Meer heb ik niet te melden nu, dus een fijn weekend en be safe!

Foto Texel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten