maandag 3 januari 2011

3 januari

3 januari

Het jaar 2010 zit er op.
En nu?
Natuurlijk veranderd een datum niets, maar wel als het 1 januari 2012 is en het jaar 2011 voorspoedig is gegaan.
Daar zullen we maar proberen voor te gaan dan, althans voor zover je dat zelf kan tenminste, helaas hebben we niet alles zelf in de hand.
Het oud en nieuw feestje bij Berlage was gezellig, leuke mensen, lekker eten en natuurlijk onvermijdelijk, veel drank.
De kater viel ook wel mee dacht ik zaterdag, totdat ik me alleen maar slechter ging voelen. Eind van de middag besefte ik dat het geen kater was maar een griepje. En wat voor een…
Nu gaat het wel weer, maar ik kon niet eens de pc aanzetten, overal pijn.
Ach ja, je kan het maar vast gehad hebben toch?
Het grootste nadeel aan 2 dagen in bed liggen is wel de tijd die je dan hebt om te gaan liggen nadenken, of eigenlijk is het meer ‘malen’.
De emotie vierde hoogtij af en toe.
Ik zie soms dingen alsof ze live gebeuren; mama bij me op bezoek.
Een rondje met Fem en Harries om het ven.
Net alsof het gisteren was.
Heftig.


Aan ieder die dit leest, wens ik een gezond en veilig jaar toe.
En, ik zou het graag persoonlijk doen, maar even uit gemak;
Bedankt voor alle steun via DM’s, sms, mail, telefoontjes in de afgelopen, en hopelijk ook nog in de komende tijd!

X

Harm

1 opmerking:

  1. Harmpje, misschien was t geen griep maar gewoon fysieke zooi die ook per 1/1/11 je lijf uit moest #zweefopemrkingmaarjoenevvernoo
    Vond het een topfiske vrijdag, zoals je zegt; muziek, drank en fijne mensen. Mooi dat ik je af en toe met een grote smile zag. Hopelijk komen die er nog veel meer in 2011.
    Alles komt zoals het komt, laat het maar gebeuren kerel. Ergens zijn zeker 2 beschermengeltjes die op afstand toekijken en af en toe n warme knuffel jouw kant op sturen!
    Het was dan FUCK2010 voor jou maar hopelijk wordt het ENJOY2011!
    X

    BeantwoordenVerwijderen