vrijdag 31 december 2010

31 december

31 december

Daar is ie dan, de laatste dag van 2010.

Konden er nog dingen fout gaan?
Ja!
Gisteren kreeg ik een mailtje dat de opleiding die ik wil gaan doen als reisleider niet vergoed gaat worden.
De kans dat het door zou gaan was 99% , en natuurlijk val ik dus weer net in die 1%...
Na wat op en neer gemail met het UWV, gaan we nog één poging doen, alleen is het natuurlijk wel eind van het jaar en moet het allemaal via de ambtenarij. 
Dus dat gaat afwachten worden. 
In ieder geval is de opleiding die 8 januari begint al afgezegd.
En nu maar hopen dat het wel doorgaat en ik in maart aan kan schuiven…

Kreeg net een tweetje van Sanne, dat ik natuurlijk niet kan verwachten dat om 00.00 uur alles anders wordt. I know…
Maar het jaar 2010 is daarmee wel afgelopen, dat is alvast iets.

Eerlijk gezegd heb ik erg veel zin in vanavond, het oud en nieuw feest bij mijn oude werkgever Berlage!
Ongetwijfeld dat er ook wel wat tranen zullen zijn, die zijn er nu ook…
Even proberen een knop om te draaien, hij klemt een beetje erg…

Nog 13 en een half uur
Nog 810 minuten
Nog 48.600 seconden

Nog één keer;

FUCK 2010
Allemaal een fijne en veilige jaarwisseling toegewenst, ben er voor een ander!
You don’t know what you’ve got till it’s gone

X,
Harm 

1 opmerking:

  1. het wordt een mooie avond, dat weet ik zeker! vriendschap! lachen en huilen ligt vaak dicht bij elkaar, en dat geeft ook niks
    laten we vanavond hen met wie deze avond vieren koesteren en vooral proosten op een heel mooi nieuw jaar en op hen die ons van elders bijstaan!
    x

    BeantwoordenVerwijderen