vrijdag 17 december 2010

17 december

17 december

Inmiddels is het weer vrijdag, we zijn al weer drie weken verder.
Ondanks alles vliegt de tijd voorbij, ik geloof dat ik deze week aardig ben doorgekomen.
Laatste dagen veel bezoek gehad, één keer in de stad wezen eten.
Afleiding genoeg dus.
Nu zouden de nachten nog wat fijner mogen worden, en dan begint het er al een beetje op te lijken.
Een dagje geen blog, weet af en toe niet waarover ik zou moeten schrijven.
Over al die herinneringen die uit het niets om de hoek komen?
Raar is ook dat ik ineens weer veel meer aan mijn moeder heb gedacht deze week, en dan in de zin van; laat ik haar eens even bellen…Oh nee, dat gaat natuurlijk niet.
Heb gedroomd dat ik met Fem aan de telefoon zat, maar geen idee meer waar het over ging, wel raar, als je dan wakker schrikt. Het leek zo echt…

Vandaag maar wat actie ondernemen met betrekking tot die opleiding voor reisleider, kan niet wachten.
Weer lekker aan de gang zijn, en dan de spanning, ik zal het misschien wel idealiseren allemaal.
Maar het lijkt mij wel echt iets voor mij, omgaan met mensen die op vakantie zijn, nieuwe dingen zien en meemaken. Het zal ook zeker niet allemaal makkelijk zijn, dat is in geen één baan zo.
Ben dan in ieder geval weer even bezig…

Geloof dat ik me vandaag er ook maar even toe moet zetten een klein kerstboompje te gaan halen. Helemaal niets is ook zo triest, en dan kan ik de dagen gaan tellen dat ik ‘m weer weg kan gooien, dan zitten we tenslotte in een nieuw jaar.

Deze ochtend inmiddels alles gedaan qua opleiding, aanstaande dinsdag een intake gesprek, en dan hopelijk 8 januari al van start! De volgende sneeuwbui dient zich inmiddels aan, dus ik ga eens ff lekker naar buiten kijken nu en deze blog posten.

Heel de middag weer in de bossen lopen struinen, in de sneeuw, en met een zonnetje erbij. De bossen zien er prachtig uit zo!
Voel me vol kracht zitten vanmiddag, het heeft me echt goed gedaan, ondanks de vele gedachtes.
Laat het hier ook maar bij, en nu even lekker een pilsje drinken, het is tenslotte weekeinde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten